Witam serdecznie wszystkich odwiedzających :)

niedziela, 17 kwietnia 2011

buszowanie po necie

Wczoraj cały dzionek "straciłam" na szukaniu programu do obróbki filmów. I chyba koniec końców udało mnie się!!! To się okaże za jakieś 10 min.
Wczoraj byliśmy na szukaniu jajek, akcja organizowana była przez przedszkola. Nie wzięłam aparatu ni kamery, gdyż rychło w czas przypomniało mi się o tej imprezie, która rozpoczynała się o 11.30, a mój instynkt czasowy włączył się o 11. Ja jeszcze w łóżku, dzieci w pidżamach, a do tego brak auta, gdyż mój luby pojechał nim do pracy. Jak wiadomo jednak my tu mamy blisko wszędzie, więc udało się nam dotrzeć na czas. Każde z dzieci znalazło kilka jajek ale i tak musiały je oddać i zostawić sobie po 1 jajku (bo na jedno dziecko przypadało jedno jajko).

Brak komentarzy: