Witam serdecznie wszystkich odwiedzających :)

niedziela, 14 października 2012

Rozlewisko

Obejrzałam 3 sezony z rozlewiska, czyli:

Dom nad rozlewiskiem

Miłość nad rozlewiskiem

Życie nad rozlewiskiem

Uważam, że jest to jeden z lepszych seriali. Nie, najlepszy. Zakochałam się w nim. Świetna fabuła, muzyka. Zabieram się do książki, bo serial jest oparty na podstawie powieści Małgorzaty Kalicińskiej.
Klimat tego filmu baaardzo przypadł mi do gustu, kurcze zakochałam się w tym wszystkim, chciałabym się tam znaleźć i uczestniczyć w życiu owych bohaterów. Może dlatego, że ciągnie mnie do zaściankowych miejscowości i ludzi którzy w nich przebywają? Tu można się pośmiać, zadumać, może i wzruszyć się?
Serial ukazuje ludzi (polskich) takich jacy są naprawdę, nie owija w bawełnę. Takich swojskich ludzi, z ich walorami i wadami.
W pewnym sensie znalazłam swoje rozlewisko, ale do tego które jest ukazane w filmie, jeszcze mi daleko.
Może dlatego, że jestem Polką i zawsze będzie mnie ciągnąć do ojczyzny? Na to pytanie jeszcze nie jestem w stanie odpowiedzieć. Nie wiem czy potrzeba mi czasu, czy doświadczenia,a może innych aspektów. Nie wiem.
W każdym bądź razie polecam ten serial :)

Brak komentarzy: